۴۷۰ زائر زیارت اولی از کشور آذربایجان برای زیارت مرقد مطهر حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس سفر کردند.

تشرف ۴۷۰ زائر  زیارت اولی آذربایجانی به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، البروس حسین اف مسئول این کاروان اظهار کرد: کاروان ۹۸۰ نفره از شهر باکو کشور آذربایجان برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف شده‌اند که از این تعداد بیش از ۴۷۰ نفر زائر اولی هستند.
وی گفت: بسیاری از این زائران با توجه به شرایط مالی و محدودیت‌هایی که دولت برای آن‌ها ایجاد کرده است مشکلات را به جان می‌خرند و با عشق قدم در این سفر می‌گذارند و بعد از بازگشت سبک زندگی آن‌ها عوض می‌شود و دیدی متفاوتی نسبت به حضرت رضا(ع) پیدا می‌کنند.
حسین اف افزود: شیعیان آذربایجان از ارادتمندان حضرت رضا(ع) هستند و بسیاری از آنان تمام داشته‌های خود را وقف این حضرت می‌کنند، چون معجزات و کرامات و عنایات بسیاری از حضرت مشاهده کرده‌اند و امام رضا(ع) با محبت ویژه‌شان بر دل‌های آن‌ها اثر می‌گذارند.
مسئول کاروان زائران کشور آذربایجان تأکید کرد: هر چه ارتباط قلبی با ائمه اطهار(ع) بیشتر باشد، تبعیت، همراهی و همدلی هم بیشتر خواهد شد و بدون شک این رابطه، یک طرفه نخواهد بود و عنایت‌های آنان نیز شامل حال ما خواهد ‌شد.
وی ادامه داد: سفر ما صرفا زیارتی است و از زمانی که به مشهد وارد می‌شویم تلاش داریم تا تمام اماکن زیارتی چه در شهر مشهد و چه در شهرهایی که در مسیر سفر هستند را زیارت کنیم و این باعث افتخار ماست.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.