دبیر هیئت رییسه مجلس با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان، گفت: استیضاح وزیر کشور اصلا” مطرح نیست و برخی رسانه ها می‌خواهند طوری مسائل را جلوه دهند که اوضاع در کشور غیر عادی است که اینگونه نیست و هیچ وقت این استیضاح اتفاق نخواهد افتاد.

استیضاح وزیر کشور اصلا مطرح نیست

قدس آنلاین: اکبر رنجبرزاده در پاسخ به یکی از مطالبات مردم در خصوص گرانی های اخیر بعداز گرانی بنزین، اظهار کرد: چند روز گذشته جلسه ای را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، داگستری، تعزیرات حکومتی و اصناف در مجلس تشکیل دادیم که گرانی‌های اقلام و کنترل بازار مورد تأکید نمایندگان قرار گرفت و تأکید شد راه را بر فرصت طلبان ببندند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید مراقبت کنند که بر مردم فشار نیاید و قیمت‌ها افزایش پیدا نکند و باید جلوی هرگونه افزایش قیمت نامتعارف گرفته شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به افزایش ۲۰، ۳۰ و ۷۰ درصدی اقلام و کالاهای اساسی مردم، گفت: این افزایش سنخیتی با شعارهای دولتی ها ندارد و در واقع تخلف است که باید اوضاع را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه همه درآمد حاصل از بنزین باید در اختیار هفت دهک پایین جامعه قرار بگیرد، گفت: متاسفانه بسیاری از اقلام کاله از جمله برنج، کرایه های تاکسی زیاد شده است که مطالبات زیادی در این زمینه داریم که باید به صورت مداوم مسئولان کشور و استان و شهرستان نظارت دقیق‌تری نسبت به این گرانی ها داشته باشند.

رنجبرزاده تأکید کرد: هرگونه کوتاهی در برابر نظارت بر کالاها و گرانی ها نابخشودنی است و باید با متخلفان برخورد شود.

وی با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان، تصریح کرد: استیضاح وزیر کشور اصلا” مطرح نیست و برخی رسانه ها می خواهند جوری مسائل را جلوه دهند که اوضاع در کشور غیر عادی است که اینگونه نیست هیچ وقت استیضاح وزیر کشور اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: عصر همدان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.