رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام اولین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی از حوزه انتخابیه چناران خبر داد.

اولین نامزد انتخابات مجلس در خراسان‌رضوی ثبت‌نام کرد

به گزارش قدس آنلاین ، حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: از ساعت 8 صبح امروز دهم آذرماه با دستور وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات، فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی آغاز شد.

وی افزود: در مدت 20 دقیقه پس از آغاز ثبت نام داوطلبان، مدارک 6 متقاضی در سامانه جامع انتخابات به ثبت رسید و ثبت نام آنها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان خراسان رضوی نهایی شد. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه اولین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی از حوزه انتخابیه چناران ثبت‌نام کرد، تصریح کرد: داوطلبانی که در ساعات اولیه آغاز فرآیند ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی موفق به تکمیل مدارک شدند، استاد دانشگاه، کارمند و بازنشسته در سنین مختلف بودند.

وی تاکید کرد: به متقاضیان داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می کنیم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند چرا که ممکن است به دلیل نقص مدارک شناسایی، موفق به ثبت نام نهایی نشوند.

جعفری گفت: ثبت‌نام داوطلبان تا روز شنبه ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت و مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت تعیین شده است.

ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.