سنندج‌ - فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، ۲۵ نفر از سرشاخه ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهرهای مریوان و سنندج دستگیر شدند و از آنها سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز کشف شد.

۲۵ عامل ناامنی های اخیر در کردستان بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار علی آزادی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی حوادث و اتفاقات بعد از طرح سهمیه بندی سوخت و اقدامات سوء عده قلیلی افراد فریب خورده که با اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت عمومی موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند، مراتب شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاشات در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به برخی فروشگاه ها در سطح شهر کرده بودند با هوشیاری و تلاش بی وقفه ماموران انتظامی شناسایی شدند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه عناصر اصلی نا امنی در کردستان در اظهارات خود به اغتشاش، تخریب، آتش زدن اماکن عمومی و دولتی، تعرض به برخی از فروشگاه‌های شهر و برهم زدن نظم و امنیت عمومی اعتراف کردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.