گیلان -معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی و روز جهانی معلولین ۲۱ واحد مسکن مددجویان در گیلان افتتاح خواهد شد، گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور امروز در گیلان به برگزار می شود.

افتتاح ۲۱ واحد مسکن معلولان در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ،انسان دوست ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و اظهار کرد: این سازمان معلولیت را محدودیت برای جامعه هدف نمی داند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۵۰ مسکن مددجویان در گیلان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: ۶هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی در استان نیاز به مسکن دارند.

معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی و روز جهانی معلولین ۲۱ واحد مسکن مددجویان در گیلان افتتاح خواهد شد، گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور امروز در گیلان برگزار می شود.

معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه برای ۲۱ واحد مسکن مددجویان در استان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: امروز هزار و ۱۰۰ واحد در کشور به مددجویان واگذار خواهد شد.

انسان دوست شهرستان های لنگرود، رشت، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، ماسال را از شهرستان هایی که امروز مسکن مددجویان در آنها افتتاح خواهد شد بیان کرد و افزود: بیشترین واحدهای مورد بهره برداری مربوط به شهرستان لنگرود و برای خانواده های دو عضو معلول است.

دکتر قاسمیان معاون فرهنگی بهزیستی گیلان نیز در این نشست از رایگان بودن تحصیل معلولین خبر داد و گفت: ۸۰۷ دانشجو در ترم جاری در استان به صورت رایگان تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان در مسابقات ملی و جهانی حائز مقام های برتر هستند، ادامه داد: بهزیستی گیلان از آثار و محصولات مددجویان حمایت می کند.

معاون فرهنگی بهزیستی گیلان از ارائه بسته تشویقی به دانشجویان تحت پوشش که در مراکز دولتی تحصیل می کنند خبر داد و افزود: دو مرحله بسته تشویقی به دانشجویان پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.