«سامی فتفت» عضو جریان المستقبل اعلام کرد سعد الحریری تشکیل هرگونه دولتی را قبول نمی‌کند مگر اینکه اعضای آن را متخصصان و افراد فن‌سالار تشکیل دهند.

عضو جریان المستقبل: الحریری فقط دولتی فن‌سالار را می‌پذیرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، «سامی فتفت» عضو جریان المستقبل اعلام کرد سعد الحریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان فقط دولتی را می‌پذیرد که متشکل از فن سالاران باشد.

نماینده پارلمان لبنان و عضو جریان المستقل لبنان تأکید کرد: شرایط و وقایع مربوط به تشکیل دولت لبنان برای همه شفاف و روشن شده است و همه می‌دانند سعد الحریری از همان لحظه اول تأکید کرده است نمی‌خواهد دوباره مسئولیت دولت را به عهده بگیرد (و تنها با شرایطی این مسئولیت را پذیرفته است).

فتفت افزود: سعد الحریری تشکیل هرگونه دولتی را قبول نمی‌کند مگر اینکه اعضای آن را متخصصان و افراد فن سالار تشکیل دهند، اما برخی از این نوع دولت می‌ترسند. دولت فن سالار تنها دولتی است که از اعتماد ملت و جامعه بین المللی برخوردار خواهد بود و حمایت‌های خارجی نیز شامل آن خواهد شد.

فتفت درباره حمایت از سمیر الخطیب نیز گفت: سعد الحریری از الخطیب تا پایان حمایت می‌کند.

مردم لبنان مدتی است که در اعتراض به شرایط اقتصادی و فساد مالی به خیابان‌ها آمده‌اند. اعتراضات آن‌ها به استعفای سعد الحریری، نخست‌وزیر این کشور منجر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.