مرحله اول لیگ والیبال‌نشسته بانوان در گروه دوم برگزار شد که نماینده خراسان نیز به‌همراه ۲ تیم دیگر راهی لیگ برتر کشور شد.

صعود تیم والیبال‌نشسته بانوان خراسانی به لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، در سال جاری لیگ بانوان به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود تا وضعیت تیم‌ها در هر گروه بر اساس امتیاز کسب‌شده مشخص شود.

سه تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند و در نهایت به‌صورت دوره‌ای به رقابت می‌پردازند. تیم والیبال ‌نشسته بانوان خراسان رضوی با هدایت پروانه باغبانیان براساس قرعه در گروه دو با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، تهران، لرستان و ساری هم‌گروه شد.

این تیم موفق شد همه تیم‌ها را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم اول گروه دو به لیگ برتر صعود کند.

در پایان رقابت‌ها تیم‌های خراسان رضوی، ذوب آهن اصفهان و هیأت لرستان به لیگ برتر صعود کردند تا با سه تیم برتر گروه یک در لیگ برتر رقابت کنند، تیم‌های اسپادانا تهران و هیأت ساری نیز به لیگ دسته‌اول راه یافتند.

در سوی دیگر، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و آذربایجان غربی در گروه اول حضور دارند که باید ۱۹ آذرماه به میزبانی هرمزگان به‌مصاف یکدیگر بروند تا وضعیت تیم‌های این گروه نیز مشخص شود.

همچنین پس از این بازی‌ها چهار بازیکن از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی که از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت شدند.

بر این اساس معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، زهرا سالاری و زهرا لطفی از خراسان رضوی چهار بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.