البرز- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از برگزاری اولین همایش استانی بهره وری و نوآوری در درمان و اولین جشنواره تجارب موفق در بهمن ماه خبرداد.

همایش بهره‌وری و نوآوری درمان در البرز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر حسین کریم اظهار کرد: این همایش برای اولین بار در استان  با هدف ارتقای بهره وری، کاهش هزینه و افزایش اثر بخشی در حوزه های درمان، بهداشت و آموزش پزشکی برگزار میشود که اولین دوره ی آن در بخش درمان  در بهمن ماه سال جاری می باشد ودر بخش های بهداشت و آموزش به ترتیب در سال آتی اجرا خواهد شد.  
وی یکی از اهداف برگزاری این همایش را آشنایی و معرفی پیشنهادات، تجارب موفق و  فعالیت های صورت گرفته با موضوع ارتقای بهره وری در حوزه ی درمان دانست و تصریح کرد: این همایش  که با حضور و مشارکت حداکثری مدعوین و مدیران مرتبط با موضوع همایش برگزار می شود قرار است در قالب ارائه مقاله، ایده های نوآور، خلاق محور و برنامه های عملیاتی به بحث هوشمند سازی و اتوماسیون، اصلاح بهبود فرایند ها، کنترل و کاهش هزینه ها، افزایش درآمد ها اختصاصی و غیر اختصاصی، ارتقای کیفیت خدمات بالینی و ... بپردازد.
دکتر کریم در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش دستاورد های عملی و موثر و تجارب موفقی که در بیمارستان ها و حوزه ی درمان اجرا شده است شناسایی و معرفی شود و دیگر مراکز بتوانند از این ایده های نواور و موثر در ارتقای بهره وری استفاده کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.