البرز- رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز ضمن انتقاد از وضعیت ورزشکاران این رشته گفت: ورزشکاران جانباز و معلول در البرز از حداقل امکانات محروم بوده و برای رفت و آمد در سطح شهر با مشکلات زیادی مواجه هستند.

ورزشکاران جانباز و معلول البرز از حداقل امکانات محروم هستند

 سعید براتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: البرز یکی از معدود استان هایی است که در آن بستر مناسبی برای معلولین تعریف نشده و آن ها ضمن تحمل سختی های فراوان با خطراتی نیز مواجه هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول باید از نقاط مختلف استان خود را به سالن جانبازان و معلولین برسانند گفت: تنها سالن آن ها در چهارراه طالقانی کرج واقع شده  ورسیدن به این مکان با مشکلاتی همراه است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز تصریح کرد: بارها درخواست کرده ایم تا شهرداری تعدادی خودروی ون برای جانبازان و معلولان در سطح استان درنظر بگیرد تا آن ها برای رفت و آمد حداقل با مشکل یا خطری مواجه نشوند اما تاکنون اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است.

براتی در خصوص اهمیت ورزش همگانی گفت: ورزش باید در برنامه روزانه مردم قرار گیرد اما جانبازان و معلولین هم حق ورزش دارند و باید تمام مسئولین جهت رفاه حال آن ها تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.