همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت :زمینه اشتغال ویا احیای شغل برای مددجویان ترخیصی از زندان فراهم می شود.

زمینه اشتغال مددجویان از زندان فراهم می شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان مهدی الماسی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان پیگیری اجرای آئین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر است.
الماسی اظهار داشت: به منظور پیگیری حرفه آموزی و اشتغال مددجویان نشست مشترک کارآفرینی و اشتغال پایدار برای معتادان بهبود یافته استان همدان برگزار خواهد شد و زمینه اشتغال و یا احیای شغل برای مددجویان ترخیصی از زندان فراهم می‌شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: بهبود یافتگان به علت عدم وجود حمایت‌های اجتماعی پس از خروج از مراکز درمانی و نیز نوع نگرش جامعه به آنان در معرض خطر بازگشت به اعتیاد و مصرف دوباره‌ مواد مخدر هستند و تلاش همگانی باید در جهت اصلاح این نگرش باشد.
وی گفت: در آئین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان ۱۲ نوع مراقبت تحت عنوان تکلیف برای معتادان پیش بینی شده است که با راهبری این معاونت و با اجرای آئین نامه مراقبت از مددجویان این امر صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.