مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از نگارش قسمت های پایانی سریال «رعد و برق» خبر داد.

«رعد و برق» افخمی به ماه رمضان ۹۹ می‌رسد/ پایان نگارش سریال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از نگارش قسمت های پایانی سریال «رعد و برق» خبر داد و گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه قسمت های پایانی مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» که مربوط به سیل نوروز ۹۸ است، در حال انجام است. 

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه قسمت های ابتدایی این سریال که مربوط به سیل استان های گلستان و لرستان است، پایان یافته و اکنون در حال ویرایش و اعمال اصلاحات است.

رضوانی اظهار کرد: این سریال که برای ماه رمضان ۱۳۹۹ شبکه پنج سیما آماده می‌شود، به زودی در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی روایت سیل نوروز ۹۸ و حماسه های رخ داده بعد از آن برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ خواهد بود.

رضوانی توضیح داد: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته های شگفت آوری از اتفاقات و مجاهدت های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بیان کرد: شروع تصویربرداری این سریال ۲۵ قسمتی از ۲۰ آذر و از استان گلستان خواهد بود و سه استان گلستان، خوزستان، لرستان به عنوان لوکیشن های اصلی این سریال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.