مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم گلم به الاهلی بهترین گل سال آسیا شود و باید بگویم خودم هم به این گل رای دادم.

واکنش شجاع خلیل زاده به انتخاب گلش به عنوان گل سال آسیا

قدس آنلاین: شجاع خلیل‌زاده درباره انتخاب گلش به عنوان بهترین گل سال آسیا اظهار داشت: هر گلی که برای پرسپولیس زده‌ام برای من لذت‌بخش است اما می‌توانم بگویم که گلی که به الاهلی عربستان زدم، بهترین گل من بود. دست همه کسانی که به من رای دادند را می‌بوسم و از همه آنها ممنون هستم. حتی از کسانی هم که به من رای ندادند هم ممنونم.

وی درباره اینکه کمپین جالبی برای انتخاب گل او به راه افتاد و مجریان تلویزیونی، بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران زیادی از مخاطبان خود درخواست کرده بودند به گل خلیل شجاع‌زاده رای بدهند، افزود: همه این عزیزان به من لطف داشتند و من از آنها ممنونم که در این راه به من کمک کردند. آنقدر در این مدت این عزیزان به من لطف داشتند که شرمنده آنها هستم. امیدوارم که لایق این همه محبت باشم.

خلیل‌زاده در باره اینکه خودش فکر می‌کرد گلی که به الاهلی عربستان زد به عنوان بهترین گل سال آسیا انتخاب شود، گفت: آن زمان که این توپ را گل کردم به این مسئله فکر نمی‌کردم که گل من بهترین گل آسیا شود چراکه همواره در این نظرسنجی‌ها سر ایرانی‌ها را می‌بُرند اما هواداران و ارتش میلیونی سرخ به من کمک کردند تا بتوانم به این مهم دست پیدا کنم و از همه آنها ممنون هستم.

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باز هم هواداران می‌توانند شاهد به ثمر رساندن گل‌های زیبا از سوی او باشند، خاطرنشان کرد: من تلاشم را می‌کنم اما هوای پرسپولیس این روزها خوب نیست. امیدوارم تیم خیلی بهتری شویم و آن چیزی باشیم که هواداران می‌خواهند. ما هواداران را درک می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و هواداران بدانند ما حال و هوای آنها را درک می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا خودش به گلی که زده در این نظرسنجی رای داده یا نه، افزود: صادقانه می‌گویم به گل خودم رای دادم. البته اگر گل من در این رقابت نبود، به گل بازیکن ازبکستانی رای می‌دادم؛ چراکه گل خیلی قشنگی به ثمر رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.