مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۸۶ درصد مشترکین گاز شهری و روستایی این استان برای حذف قبض کاغذی و تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز ثبت نام کردند.

ثبت نام ۸۶  درصد مشترکین گاز خراسان رضوی  برای حذف قبض کاغذی

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید فانی اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک گاز در استان خراسان رضوی ، تاکنون یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۲۹۶ مشترک معادل ۸۶ درصد در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.
وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به درگز با ۹۶ درصد همکاری است. همچنین در شهرستان مشهد نیز از مجموع یک میلیون و ۲۵۴ هزار مشترک، تاکنون ۹۸۶ هزار و ۶۲۹ مشترک اطلاعات خود را تکمیل و بروزرسانی نمودند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که تلاش می کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام شود گفت: تا اواسط دی ماه امسال قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز برای مشترکین ارسال گردیده و مطابق دستورالعمل های ابلاغی پس از این تاریخ صورتحساب گازبهای مصرفی صرفا به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می شود.
وی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد، اظهار کرد: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن خود را به صورت(شماره اشتراک * شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.
فانی ادامه داد: لینک "طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز" نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده و امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است. همچنین جمع آوری شماره همراه مشترکین، از ابتدای مهرماه امسال به صورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت نیز در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی هدف از اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های کشور می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.