رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۶۲نفر در روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در استان نام نویسی کردند که با احتساب آمار روز نخست ، این تعداد به ۱۱۹نفر در خراسان رضوی رسید.

ثبت نام ۱۱۹داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت:فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸صبح ۱۰آذرماه در ۱۲حوزه انتخابیه آغاز شد و در مجموع با احتساب ثبت نام های روز نخست، ۱۱۹نفر در دو روز گذشته نام نویسی کرده اند.
حسن جعفری افزود: از مجموع ثبت نام های انجام گرفته، ۱۱۵مورد نهایی شده و ۴نفر مورد هم درحال تکمیل ثبت نام و طی فرآیندهای قانونی هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در روز دوم، تعداد ۵۱نفر مرد و ۱۱نفر زن هستند که ۹نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ثبت نام کرده اند.
جعفری میانگین سنی داوطلبان در روز دوم را ۴۱سال اعلام کرد و گفت: جوان ترین داوطلب ۳۰ساله و مسن ترین آنها ۷۰ساله بوده است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان رضوی   خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روز دوم، ۱۶نفر کارمند، ۱۱نفر فرهنگی، ۷نفر شغل آزاد، ۶نفر بازنشسته، یک نفر روحانی و ۲۱نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.
لازم به ذکر است، از ۵۷نفر متقاضی ثبت نام در روز اول، تعداد ۵۴نفر به صورت قطعی ثبت نام و ۳نفر به روز بعد موکول شد که ثبت نام آنها کامل شده است.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.