همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آمار فوتی‌های ناشی از بیماری آنفلوآنزا ‌توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد گفت: مشکل حادی در همدان نداریم.

آمار فوتی آنفلوآنزا توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی با انتشار اخباری مبنی بر اینکه به دلیل پر شدن ظرفیت مرکز آموزشی درمانی سینا، بیماران تنفسی و مبتلا به آنفلوآنزا  از این مرکز به مرکز آموزشی درمانی بعثت منتقل می‌شوند به سراغ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان رفتیم تا توضیحات وی را بشنویم.

دکتر منوچهر کرمی در این خصوص با بیان اینکه انتقال برخی از بیماران به مرکز آموزشی درمانی بعثت برنامه‌ریزی شده بوده و زیر نظر معاون درمان دانشگاه انجام شده است گفت: دیروز در بین مراجعات صورت گرفته دو مورد تشخیص اولیه آنفلوآنزا را داشتیم.

وی افزود: براساس ابلاغ معاون وزیر بهداشت به خاطر اعلام آمار عجیب و غریب ابتلا به این بیماری و یا فوتی ناشی از آن در برخی رسانه‌ها بدون توجه به بازه زمانی آن، آمارها از این پس توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ما در استان موارد مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری را کتمان نکرده‌ایم و اگر آمار ارائه نمی‌شود به این خاطر است که منتظر آزمایش‌های تخصصی هستیم تا به طور قطعی اظهار نظر کنیم.

دکتر کرمی تاکید کرد: به هیچ وجه در استان همدان وضعیت عجیب و غریب و متفاوتی از مرگ آنفلوآنزا را نداشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.