شیائومی تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Mi TV ۴X ۵۵ اینچی ۲۰۲۰ را در بازار هند عرضه کرده است.

شیائومی تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند به بازار فرستاد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Mi TV جدید درست به موقع برای فروش آینده جمعه سیاه از این شرکت رسیده است، آخرین تلویزیون این برند از یک صفحه نمایش ۴K HDR و موتور Vivid Picture Engine برای تجربه همه جانبه رسانه‌ها بهره می‌برد.

دقیقاً مانند پیشنهادهای پیشین در این بخش از برند ، Mi TV ۴X ۵۵ اینچ نسخه ۲۰۲۰ نیز با رابط کاربری PatchWall ۲.۰ این شرکت ارائه می‌شود و از سیستم عامل Android TV بهره می‌برد، رابط کاربری PatchWall ۲.۰ این تلویزیون هوشمند بیش از ۷۰۰ هزار ساعت محتوا را ارائه می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های نسخه ۲۰۲۰ Edition

Xiaomi Mi TV ۴X  ۵۵ اینچی نسخه ۲۰۲۰ Edition از پنل ۴K HDR با رزولوشن ۳،۸۴۰ در ۲.۱۶۰ پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه بهره می‌برد و تلویزیون دارای نرخ تازه سازی صفحه ۶۰Hz و زمان پاسخگویی ۶.۵ میلی متر است.

این دستگاه از دو بلندگوی ۱۰W و فناوری صوتی Dolby برای تولید خروجی صدای شفاف تر برخوردار است، Mi TV جدید یک پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic Cortex-A۵۳ دارد که با کمک Mali-۴۵۰ MP۳ GPU ، دو گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه همراه است و برای اتصالات، دارای دو باند Wi-Fi ، یک درگاه اترنت، دو درگاه USB ۲.۰ و سه درگاه HDMI است.

Mi TV ۴X  ۵۵ اینچی ۲۰۲۰ PatchWall ۲.۰ نسخه UI با خدمات ، Hotstar و Prime Video به همراه بیش از ۱۶ محتوا دیگر ارائه می‌شود، این تلویزیون همچنین هفت کانال خبری زنده را در هفت زبان و ویژگی‌هایی مانند Google Assistant و Google Data Saver داراست. قابل ذکر است، کنترل از راه دور آخرین Mi TV دکمه‌هایی را برای ، Prime Video و دستیار Google اختصاص داده است.

قیمت تلویزیون Mi TV  نسخه ۲۰۲۰

Mi TV ۴X  ۵۵ اینچی ۲۰۲۰ با قیمت ۳۴۹۹۹ روپیه قیمت گذاری شده که قیمت بسیارمناسبی است، تلویزیون جدید این برند از دوم دسامبر در Mi.com، آمازون و از فروشگاه های Mi Home در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.