خراسان شمالی-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی،بهترین راه برای حل مشکلات دانشگاه های استان را مدیریت واحد و ملزم کردن دستگاه های اجرایی استان برای انجام تکالیف حوزه تخصصی خود عنوان کرد.

حل مشکلات دانشگاه های خراسان شمالی در توان استان نیست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در جمع روسای دانشگاه های استان و در راستای جلسه اخیر دانشجویان با استاندار خراسان شمالی مبنی بر حل مشکلات دانشگاه ها اظهار داشت:مشکلات دانشگاه های استان باید کاهش یابد هر چند در این مسیر نیازمند حمایت های ملی هستیم زیرا حل تمام این مشکلات در توان استان نیست.

وی در ارتباط با کمبود اتوبوس برای مسیرهای دانشگاهی که یکی از معضلات اصلی و مشترک دانشگاه هاست نیز گفت: ناوگان حمل و نقل شهری استان مشکلاتی دارد به طوری که تنها شهرستان بجنورد سازمان اتوبوسرانی مستقل دارد.

رجب زاده تصریح کرد: سال گذشته دو میلیارد تومان بودجه به ناوگان حمل و نقل شهری اختصاص یافت در حالیکه باید این بودجه افزایش یافته و ناوگان حمل و نقل تقویت شود که البته سال آینده با تزریق تعدادی اتوبوس به ناوگان،بخشی از مشکلات این حوزه کاهش خواهد یافت.

وی حل مشکلاتی همچون نبود روشنایی معابر دانشگاه ها،نبود فیبر نوری و اینترنت را منوط به بررسی های بیشتر با حضور دستگاه های اجرایی تخصصی دانست و افزود: همچنین برای حل مشکل خوابگاه نیز نیازمند تخصیص اعتبارات خاص ملی هستیم زیرا این مشکل تمام دانشگاه های استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.