خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف حدود ۲تن ۶۰۰کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

خودرو حامل سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت : ماموران انتظامی شهرستان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن مراتب را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:در این راستا ماموران طی هماهنگی قضایی در محور اسفراین –زرق آباد و اسفراین -پرکانلو موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل سنگ معدنی غیر مجاز شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو محور اسفراین- زرق آباد موفق به کشف مقدار دو کیلو ۱۹۵ گرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب کشف نمودند،خاطرنشان کرد : در این راستا خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ مهری اظهار داشت: در عملیات دیگر در محور اسفراین –پرکانلو به یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۴۰۰ کیلو سنگ سرب غیر مجاز شناسایی که پس از اعلام دستور ایست از محل متواری و مامورین با رعایت قانون به کارگیری سلاح و تیراندازی هوایی خودرو را  متوقف و راننده خاطی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه سنگ های غیر مجاز تحویل محیط زیست شد گفت: دربررسی به عمل آمده ارزش ریالی سنگ معدن مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.