مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: ۶۴۰ مددجوی اهل تسنن این استان جهت زیارت حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام ۶۴۰ مددجوی اهل تسنن استان گلستان به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین علوی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان گفت: به مناسبت هفته وحدت ۶۴۰ مددجوی اهل تسنن گلستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان با اعتبار ۱۹۲ میلیون تومان به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی هدف از برگزاری اردوهای زیارتی را تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانست و افزود: آستان قدس رضوی و کمیته امداد با اجرای طرح «شوق زیارت» نیازمندانی را که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند را شناسایی و ساماندهی و با همکاری خیران به سفرهای زیارتی اعزام می‌کند.
در ادامه اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان نیز تصریح کرد: کمیته امداد تاکنون در سال جاری ۲۶۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان را برای زیارت بارگاه مقدس علی بن موسی‌الرضا (ع) به مشهد مقدس اعزام کرده است.
وی افزود: یکی از اولویت‌های حوزه فرهنگی اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی است که این اردوها در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار گلستانی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۵*۰۱۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس واریز و در این امر خیر مشارکت کنند.

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.