البرز - در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی وشهری بوستان رودکی کرج با قابلیت تردد و استفاده روشندلان در کرج به بهره برداری رسید.

اولین بوستان ویژه روشندلان در کرج به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آیین بهره برداری این بوستان که پیش از ظهر امروز سه شنبه انجام شد شهردار کرج اظهار کرد:تلاش مجموعه مدیریت شهری ارتقای کیفیتِ خدمات به شهروندان است  و پارک رودکی با مساحتی بالغ بر ۷ هزار مترمربع درهمین راستا احداث شده است.

علی اصغر کمالی زاده افزود: این فضا را تقدیم همه شهروندان به ویژه جامعه عزیز روشندلان می کنیم  ودر ادامه توسعه فضاهای سبز شهری در آینده نزدیک چند بوستان دیگر مانند بوستان مادران شهید در منطقه کیانمهر افتتاح خواهد شد.

عضو شورای شهر کرج نیز در مراسم افتتاح عنوان کرد: شهر کرج معلول است  ومتاسفانه در این کلانشهر فرصت های برابر برای شهروندان مهیا نشده است.

احد رسولی افزود: در دوره پنجم تلاش می کنیم طراحی تمام پروژه ها انسان مدار و برای همه اقشار باشد  وباید به سمتی حرکت کنیم که کرج برای استفاده همه باشد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار از اهداف و مطالبات جدی شورا و شهرداری است.

پیمان بضاعتی پور ادامه داد: پارک رودکی ۷ هزار مترمربع مساحت دارد و برای احداث آن ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی حمایت های بی وقفه شهردار کرج مدیران مجموعه مدیریت شهری را برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دلگرم کننده دانست و گفت: پروژه های متعددی در حوزه فضای سبز در حال اجرا است و به تناوب به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.