مدیر جهادکشاورزی مشهد گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۲۳ زعفران کار به مراکز خرید معرفی شده‌اند که بیش از هزار و ۱۲۸ کیلوگرم زعفران از آنها خریداری شده است.

بیش از یک تن طلای سرخ در مشهد خریداری شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، امید طهماسبی زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح خرید حمایتی زعفران کشاورزان، تاکنون بیش از ۱۰۰۰کیلوگرم زعفران از تولیدکنندگان این محصول خریداری شده است.

 مدیر جهادکشاورزی مشهد در خصوص اجرای این طرح گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۲۳زعفران کار به مراکز خرید معرفی شده‌اند که بیش از هزار و ۱۲۸کیلوگرم زعفران از آنها خریداری شده است.

وی افزود: این مقدار از زعفران از سطحی برابر ۵.۸۴ هکتار استحصال شده است که نسبت به ۳۰۰۰هکتار سطح زیر کشت زعفران کل شهرستان بسیار کم بوده و این موضوع بیانگر این مطلب است که دولت با اقدام به خرید حمایتی زعفران توانسته تعادلی نسبی در قیمت زعفران در بازار ایجاد کند.

طهماسبی‌زاده خاطرنشان کرد: زعفران قبل از شروع خرید حمایتی حدود۵.۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسید که با شروع خرید حمایتی این رقم حدود ۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر جهادکشاورزی مشهد یادآور شد: کشاورزان شهرستان می‌توانند جهت فروش زعفران خود ضمن مراجعه به مراکز جهادکشاورزی بخش و دریافت معرفی نامه تا پایان آذرماه به مدیریت شهرستان مراجعه کنند تا به مراکز خرید معرفی شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.