سازمان فرهنگی شهرداری مشهد مقدس یک سازمان گسترده است که وظایف فرهنگی و شهروندی متعددی را برعهده دارد.

 همچنان «سرپرست» عهده‌دار امور است

به گزارش قدس آنلاین، سازمان فرهنگی شهرداری مشهد یک سازمان گسترده است که وظایف فرهنگی و شهروندی متعددی را برعهده دارد.

در سلسله گزارش‌هایی عملکرد فرهنگسراهای شهر مشهد مقدس را که مستقیما زیر نظر این سازمان، مدیریت می‌شوند مورد بررسی قرار داده شده است. در این گزارش‌ها برآورد بسیاری از کارشناسان و متولیان فرهنگی این بود است که امروز فرهنگسراها از کارکرد واقعی خود فاصله بسیاری گرفته‌اند.

این درحالی است که  انتقاد دیگر مربوط  به وضعیت مدیریتی این سازمان  است؛ سازمانی که به صورت مستقیم با امور فرهنگ شهروندان سر و کار دارد و همچنان بدون مدیر با حضور یک سرپرست اداره می‌شود. حالا باید دید چرا مدت‌هاست که این اداره بسیار مهم  با سرپرست اداره می‌شود نه یک مدیر کارکشته و با سابقه؟

در حال حاضر وضعیت مدیریتی این سازمان خیلی وقت است که بلاتکلیف مانده و سرپرست فعلی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد مقدس مدت‌هاست که عنوان سرپرست را یدک می‌کشد و مشخص نیست چه زمانی قرار است مدیرعامل برای این سازمان انتخاب شود و یا سرپرست فعلی به مدیریت ارتقاء پیدا کند؟

سازمان فرهنگی شهرداری مشهد مقدس به صورت مستقیم وظیفه سیاستگذاری فرهنگی را در کلانشهر مذهبی مشهد برعهده دارد و برای این سازمان با این گستردگی فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه؛   مناسب نیست که وضعیت مدیریتش اینگونه یک بام و دو هوا باشد.

از سوی دیگر بازار شایعات در مورد این نهاد شهرداری بسیار بیشتر از سایر نهادهای شهرداری مشهد مقدس است و روزی نیست که یک گزینه جدید برای این سازمان در اذهان عمومی و میان مدیران مربوطه مطرح نشود.

قطعا تداوم این بلاتکلیفی ثمرات مناسبی برای فرهنگ شهروندی در مشهد مقدس ندارد و انتظار می‌رود شهردار این کلان‌شهر هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت  سازمان یاد شده اقدام کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.