البرز-مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: برطبق آمار وزارت بهداشت و درمان کشور ایران سومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است و سالانه بالغ بر ۱ میلیارد دلار لوازم آرایشی مصرف می‌شود.

مصرف سالانه یک میلیارد دلار لوازم آرایشی در ایران

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: برطبق آمار وزارت بهداشت و درمان کشور ایران سومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است و سالانه بالغ بر ۱ میلیارد دلار لوازم آرایشی مصرف می‌شود.

 فتانه شکراللهی،در نهمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز، با اشاره به اینکه اولین پروژه بررسی محصولات آرایشی ایرانی و خارجی از نظر بررسی میزان فلزات سنگین،پراکسید و بارمیکروبی و دومین پروژه پایش ماست‌های سنتی تولید شده در لبنیاتی‌های سطح استان البرز بوده است، گفت: در این دو آزمایش تست لوازم آرایش خارجی رد و ۳۴ درصد از ماست سنتی دارای آلودگی غیر مجاز آنتی بیوتیک‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در  استان البرز ۳۰۸ پروانه جدید صادر شد و رتبه ۴ کشور در صدور پروانه متعلق به استان البرز است،گفت: در سال‌جاری  ۱۶۷۲ پروانه استاندارد  در استان البرز صادر شد که رتبه ۵ کشور در این زمینه متعلق به استان البرز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.