رئیس کمیته اطلاعات کنگره گفت ترامپ باور دارد که فراتر از استیضاح است؛ این چیز بسیار خطرناکی برای یک کشور است که رئیس‌جمهور غیراخلاقی داشته باشد.

آدام شیف: باورهای ترامپ برای آمریکا خطرناک است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از سی‌بی‌سی، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا درباره گزارش این کمیته درباره تحقیق مجلس نمایندگان در خصوص استیضاح ترامپ در پرونده رسوایی اوکراین گیت اعلام کرد این گزارش به بررسی اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در مجبور کردن اوکراین که یک متحد بوده و در حال جنگ با روسیه که یک دشمن است، می‌پردازد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ترامپ باور دارد که فراتر از استیضاح و اعلام جرم علیه خود بوده و این چیز بسیار خطرناکی برای این کشور است که یک رئیس‌جمهور غیر اخلاقی داشته باشد.»

آدام شیف گفت: «این گزارش درباره اوکراین نیست، این گزارش درباره دموکراسی و امنیت ملی ماست. تحقیقات بیشتری درباره تحقیقات استیضاح علیه ترامپ باید انجام شود.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در سخنانی در جمع خبرنگاران و پیش از عزیمت به انگلیس برای شرکت در اجلاس سران ناتو درباره طرح استیضاحش در کنگره آمریکا را شرم آور خوانده بود. (بیشتر بخوانید)

مجلس نمایندگان آمریکا که در حال انجام روند تحقیقات استیضاح رئیس‌جمهور این کشور است، اقدام به انتشار گزارش خود در این باره کرد.

در این گزارش آمده است: ترامپ از یک دولت خارجی (اوکراین) خواسته برای انتخاب مجددش در انتخابات مداخله کند. همچنین وی مانع از روند تحقیقات کنگره درباره خود شده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.