۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 681168

نویسندگان نوگرای سریال اکشن، معمایی و اجتماعی «کرگدن» با پیشینه خوب در نگارش آثار سینمایی و تلویزیونی، متن دراماتیک پرداخت شده ای را در اختیار «کیارش اسدزاده» کارگردان امتحان پس داده سینما و تلویزیون قرار داده اند تا او با گزینش گروهی از عوامل فنی و هنری کاربلد و بازیگران مستعد و توانا از آن سریالی دیدنی بسازد.

یورش «کرگدن» به شبکه خانگی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، صرف نظر از مدیریت، مناسبات و گردش برخی پول های مسئله دار و شرایط حاکم قابل نقد و بحث وکم و کیف تولیدات شبکه خانگی و جلوه گری «مانکن» در ماه های اخیر، این شبکه این روزها با یورش تماشایی «کرگدن» اوضاعی دیگر راتجربه می کند.

یادمانده های تماشاگران ملودرام عاشقانه اجتماعی «مانکن» نوشته بابک کایدان و ساخته حسین سهیلی زاده، از چهره هایی شناخته شده عرصه تولیدات سریالی، با روایت یک داستان عاشقانه در بستر مناسبات اجتماعی و اقتصادی جامعه که توانست تا حدی بینندگانش را راضی و سرگرم کند، اکنون با آغاز پخش سریال متفاوت و جذاب «کرگدن» در حال رنگ باختن است. «کرگدن» با همین چند قسمت آغازین خود موفق شده است نظر مخاطبان شبکه خانگی را به سوی خود جلب کند و با سلیقه بینندگان تنوع طلب و علاقه مند آثار نمایشی غیر کلیشه ای همراه شود.

نویسندگان نوگرای سریال قابل تامل اکشن، معمایی، پرتنش و اجتماعی «کرگدن» با پیشینه خوب در نگارش آثار سینمایی و تلویزیونی، متن دراماتیک پرداخت شده و سرگرم کننده و متنوعی را در اختیار «کیارش اسدزاده»  کارگردان امتحان پس داده سینما و تلویزیون قرار داده اند تا او با گزینش گروهی از عوامل فنی و هنری کاربلد و بازیگران مستعد و توانا از آن سریالی دیدنی بسازد و قسمت های پخش و توزیع شده «کرگدن» نشان می دهد که او در این زمینه ناموفق نبوده است.

«کرگدن» داستان چالش و رودرویی پنچ جوان در موقعیت ها و شرایطی جدید است که آنها با توجه به قابلیت ها و توانایی ها و موقعیت های فردی و مشترک، باید با حل مشکلات و معمای وجود و قدرت کرگدن و بازی سلیقه ای شطرنج زندگی که توسط یک گروه و جریان مافیایی با اهداف سوداگرانه طراحی شده و جوانان در آن محصوراند، از مدار آن سربلند بیرون آمده و در جایگاه های متفاوت و پله های تعالی شخصی و انسانی و خانوادگی و اجتماعی قرار گیرند.

امتیازهای موضوعی و نوشتاری و ساختاری و اجرایی «کرگدن» با بازی خوب بازیگران آن، بویژه بازی به یادماندنی سارا بهرامی در قالب شخصیتی خاص و دراماتیک که ایفای آن، ابعاد دیگر استعدادها و توانایی های بازیگری او را در معرض تماشا و قضاوت مخاطب قرار می دهد و همچنین بازی پانته آپناهی ها، مصطفی زمانی، محمد امین، الهام کردا و.... از «کرگدن» اثری مخاطب پسند، خوش پرداخت و سرگرم کننده ساخته است.

«کرگدن» گرچه از اشکال های مضمونی و ساختاری خالی نیست، ولی امتیازهای فراوانش، آن هم در شرایطی که سیمای سرگردان کشور، همچنان با سریال های متوسط و زیر متوسط سروکله می زند و مخاطبانش در حال ریزش‌اند، یک اثر اجتماعی متفاوت، مقبول و دیدنی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.