استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاران در توسعه استان خبر از برآورد حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری در این استان داد.

۳۰۰ هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی برآورد شده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار سرپرست و مدیران گروه شرکت‌های پدیده که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده و احیای مجدد این پروژه عظیم انجام گرفته و خبرهای خوبی در راه است.

وی با اشاره به اینکه همکاری‌های گوناگونی در سطوح مختلف برای احیای پدیده صورت گرفته است، افزود: پدیده می‌تواند در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و سلامت پروژه تعریف کند و در توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برآورد حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: مجموعه پدیده یکی از ۲۰۰ پروژه دارای اولویت استان در حوزه سرمایه‌گذاری است و در این راستا باید با جلب مشارکت مردم و بهره گیری از منابع مالی خرد، پروژه هایی طراحی و اجرایی کند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه پدیده در دوره جدید مدیریتی می‌تواند به مرکز جذب سرمایه‌های خرد مردمی تبدیل شود، گفت: پدیده از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و باید شرکت توسعه‌محور استان باشد.

در ادامه این جلسه سرپرست گروه شرکت‌های پدیده با اشاره به آخرین وضعیت این مجموعه اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای اخذ مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، مجمع عمومی شرکت پدیده اوایل دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون فضای آرامی در گروه شرکت‌های پدیده حاکم است و در کنار این مهم فضای یک سال آینده فعالیت‌های شرکت را ترسیم کرده‌ایم.

علی کریمی گفت: فهرست کامل سهامداران پدیده به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ارائه شده و جلسات فشرده‌ای برای ثبت اسامی سهامداران در سامانه فرابورس در حال برگزاری است که بزودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمی با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شرکت ابنیه پدیده هستیم، افزود: گروه شرکت‌های پدیده پتانسیل این را دارد تا در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین همراه با تولید ثروت و اشتغالزایی گام بردارد.

وی با قدردانی از اقدامات و پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی و دستگاه‌های مختلف استان در روند احیای گروه شرکت‌های پدیده، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مجمع این شرکت اوایل دی ماه سال جاری با ترکیب سهام‌داران مجموعه برگزار خواهد شد.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته حدود ۳۵ میلیون نفر از منطقه ییلاقی شاندیز بازدید کرده‌اند که ظرفیت بزرگی برای رونق گردشگری به شمار می‌رود و باید آن را مدیریت کنیم، در این راستا قطعا شرکت پدیده همراه با مشارکت مردم به سمت سیاست‌های جدید حرکت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.