البرز- رئیس هیئت اسکی استان البرز با بیان اینکه اسکی بازان البرزی استخوان بندی تیم ملی جوانان را تشکیل می دهند گفت: خوشبختانه تمامی ملی پوشان حاضر درتیم جوانان از استان البرز هستند که به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ جوانان اعزام خواهند شد.

البرزی‌ها شاکله اصلی تیم ملی اسکی جوانان را تشکیل می‌دهند

علی عمران سولقانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: البرز از سنوات گذشته تاکنون به قطب اسکی کشور تبدیل شده که بخش اعظمی از افتخارات و ملی پوشان کشور متعلق به این استان است.

وی در خصوص فصل جدید رقابت های اسکی گفت: تمامی امکانات و شرایط برگزاری مسابقات اسکی به بهترین نحو ممکن آماده شده و با نخستین بارش برف در دیزین این رقابت ها در بالاترین سطح و کیفیت برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکی استان البرز از فعالیت بخش خصوصی در بحث آموزش اسکی خبرداد و گفت: یک مجموعه بخش خصوصی با کادری حرفه ای در حالی فعالیت خود را در البرز آغاز می کند که اعتقاد داریم با حضور و مشارکت بخش خصوصی در آینده حرف های به مراتب بیشتری در سطح ملی و بین المللی خواهیم داشت.

سولقانی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین شروط توسعه ورزش توجه به مقوله آموزش است که وظیفه خود می دانیم جهت همگانی کردن رشته اسکی از بخش خصوصی و تمامی کسانی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند حمایت لازم را به عمل آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.