۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 681223

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: به مناسبت هفته اطلاع رسانی در مورد بیماری ایدز، تست رایگان این بیماری در ایستگاه شریعتی قطار شهری انجام می‌شود.

تست رایگان ایدز در قطارشهری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، وحید مبین مقدم در ارتباط با پویش اطلاع‌رسانی بیماری ایدز در ایستگاه‌های قطارشهری مشهد اظهار کرد: به مناسبت هفته اطلاع‌رسانی در ارتباط با بیماری ایدز، طی تقاضای مراکزی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و با توجه به استقبال خوبی که توسط مسافران از قطار شهری می‌شود این طرح اجرا شد تا این مراکز بتوانند در ایستگاه‌های ما مردم را راهنمایی کنند.

وی در ارتباط با مدت زمانی اجرای این طرح، اظهار کرد: این طرح از۱۲ آذرماه تا پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه به مدت سه روز، در دو  نوبت زمانی ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹، در ایستگاه شریعتی مترو فعال است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در خصوص جزئیات اجرایی طرح افزود: طی این پویش، اطلاع‌رسانی و مشاوره در ارتباط با بیماری ایدز و توزیع بروشور آموزشی انجام می‌شود و همچنین اگر کسی تمایل داشته باشد، تست سریع ایدز به صورت کاملا رایگان از او گرفته می‌شود. نیروهای اجرایی نیز حدود ۱۲ نفر از اعضای این مراکز کاهش آسیب تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.