مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.

 راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در کلینیک آستان مهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ذوالفقاری گفت: سامانه «آوای مشاور» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره و روان‌شناسی به مخاطبان راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک ندارند ارائه خدمت می‌شود.
ذوالفقاری افزود: سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر فعال است و خادم‌یاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعت‌ها پاسخگوی تماس‌های مخاطبان با سامانه خواهند بود.
مدیر عامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی ابراز کرد: کارشناسان پاسخگو در این سامانه تلاش می‌کنند با ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی مخاطبان را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب راهنمایی کرده و در صورت نیاز آن‌ها را به شرکت در جلسات حضوری مشاوره این کلینیک راهنمایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش خط تلفن به این سامانه اختصاص داده شده است که این شماره تلفن‎ها عبارت از: ۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵ و همچنین شماره ۳۸۰۰۸ هستند.
ذوالفقاری یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره در این سامانه به صورت کاملا رایگان است و در صورت نیاز و استقبال مخاطبان، ظرف یک ماه آینده به سه روز در هفته ارتقاء خواهد یافت.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.