معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: به‌واسطه جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ هزار شغل در مشهد ایجاد شده است.

بیش از ۶۰ هزار شغل در مشهد ایجاد شده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی شهری که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه نوع نگاه مدیریت شهری و شورای پنجم در جذب سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و انعقاد قراردادهای برد ـ برد سبب شده ۲۰ پروژه راکد فعال شود و شاهد افتتاح زیاد پروژه‌ها در سطح شهر باشیم.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با بیان اینکه مشهد شهر ثروتمندی است، افزود: افتتاح تقاطع غیرهمسطح، ایجاد فضاهای سبز و پیاده‌روسازی بیانگر رونق اقتصادی در مشهد است.

وی با اشاره به اینکه مشهد سالانه ۲۶ میلیون زائر دارد، عنوان کرد: داشتن چنین ظرفیتی، گردش مالی بالایی را در مشهد ایجاد و انگیزه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

خواجه نائینی بیان کرد: در آغاز دوره شورای پنجم با توجه به بدهی‌های زیادی که وجود داشت کسی فکرش را نمی‌کرد که علاوه بر نگهداری، شاهد توسعه شهر مشهد به‌خصوص ساماندهی کشف‌رود باشیم.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد تصریح کرد: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاهی سبب تعامل بیشتر با سرمایه‌گذاران در شهر مشهد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.