معاون سیاسی فرماندار تهران اعلام کرد:تعداد داوطلبانی که تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران نام‌نویسی کرده‌اند، ۱۱۰۰ نفر است.

1100 نفر از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌اند

قدس آنلاین: نظام ملکشاهی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران در واپسین دقایق چهارمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار داوطلبین ثبت نام شده اظهار داشت: کل آمار داوطلبینی که تا پایان چهارمین روز ثبت نام کرده‌اند ۱۱۰۰ نفر است که از این آمار ۲۵ درصد زن و ۷۵ درصد مرد هستند.

وی افزود: در روز جاری ۳۴۲ نفر ثبت نام کننده داشتیم که ۱۶ درصد این افراد زن و ۸۴ درصد مرد هستند و دو نفر نیز از اقلیت های دینی هستند.

ملکشاهی با اشاره به تحصیلات ثبت نام کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز ثبت نام خاطرنشان کرد: ۵۷ نفر دارای تحصیلات دکترا، ۲۳۹ نفر فوق لیسانس ۱۸ نفر تحصیلات حوزوی داشتند و ۱۱ نفر هم لیسانس بودند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران ادامه داد: هفده و نیم درصد ثبت نام کنندگان امروز از ایثارگران بودند و جوانترین داوطلب در کل چهار روز ۳۰ سال و پیرترین آن ها ۷۳ ساله بوده اند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در روند ثبت نام داوطلبین خاطر نشان کرد: از همان روز اول شروع زمان ثبت نام ها بحث مدارک تحصیلی را مطرح کردیم که یکی از نواقص در پرونده ها این بود که اصل مدرک تحصیلی را همراه نداشتند. عزیزانی که مدرک تحصیلی را همراه ندارند باید تاییدیه از مرکز تحصیلی خود همراه داشته باشند.

ملکشاهی افزود: مشکل دیگر کارت‌های ملی قدیمی بود که با هماهنگی با اداره ثبت احوال و پیشخوان‌های دولت قرار بر این شد برگه رسیدی به این افراد بدهند و این امر در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.