با گذشت بیش از سه ماه از پایان قرار داد قبلی بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری هنوز مسولان این صندوق به دلیل ضعف مدیریتی نتوانسته اند تکلیف قرار داد جدید بیمه تکمیلی بیش از 2 میلیون بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها را برای یکسال آینده روشن کنند .

 بیمه تکمیلی درمان ۲ میلیون بازنشسته و خانواده شان کی قطعی میشود ؟

به گزارش قدس آنلاین خیلی از بازنشستگان با ابراز نارضایتی  از تاخیر در امور در مانی شان معتقدند اگر چه با مراجعه به دفاتر  بیمه آتیه سازان  اسناد مدارک و پزشکی پذیرش می شود اما برای ما مشخص نیست که تا چه میزان از سقف تعهدات بیمه ای باقی مانده و دیگر اینکه ایا افزایش سقف تعهدات در این بیمه جدید وجود دارد. 

 آنها می گویند آیا مسولان  صندوق بازنشستگی کشوری نمی دانند به ازای هر روز تاخیری که در روند در مانی بازنشستگان می افتد احتمال اینکه سلامت بازنشستگان به لحاظ وضعیت جسمانی به خطر بیفتد زیاد است چرا باید به امور در مانی بازنشستگان که مهمترین مطالبه آنها بعد از معیشت است تا این حد کم توجهی شود.

بازنشستگان تاکید دارند با توجه به افزایش هزینه های در مانی و  شرایط نامناسب اقتصادی خیلی از بازنشستگان اگر  از بیمه تکمیلی استفاده نکنند  به طور قطع دچار مشکل مالی خواهند شد 

ما انتظار داریم مدیران  صندوق بازنشستگی هر چه سریعتردرباره   بیمه تکمیلی در مان بازنشستگان  تعین و تکلیف کنند ایا بیمه تکمیلی کارکنان صندوق بازنشستگی  هم با همین مشکلات مواجه است؟

 از سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری انتظارمی رود با گذشت سه ماه از قرار داد قبلی  به این  نگرانی و وضعیت نابسامان و بلاتکلیف بازنشستگان پایان دهد و روند امور درمانی آنان را تسهیل نماید .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.