زنجان-استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه باید تخصصی برگزار شود،اگر قرار است که نمایشگاه کتاب برگزار شود باید فقط نمایشگاه کتاب و مطبوعات باشد.

 جای خالی نمایشگاه تخصصی کتاب و مطبوعات در زنجان

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین‌:حقیقی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و خودرودر جوارنمایشگاه کتاب و مطبوعات  افزود:در حال حاضر  ما نمی توانیم محک بزنیم که آیا مردم از نمایشگاه کتاب استقبال کردند یا خیر!

وی  گفت: اگر این نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شد می‌توانستیم رفع اشکال بکنیم و و دلایل عدم استقبال و یا استقبال  از نمایشگاه کتاب توسط دانشجویان یا  دانش اموزان و یا  عامه مردم را بررسی کنیم.

 حقیقی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاهی که طی هفته گذشته درحوزه صنعت و  واحدهای تولیدی برگزار شد موفق بوده است ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی که فقط در یک حوزه و تخصصی است  برای من قابل قبول است و خروجی قابل قبولی به واحدهای تصمیم گیر می دهد.
استاندار ابراز داشت: به واسطه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت، توانستیم ۱۲ قلم کالا را قرارداد ببندیم و جوانان استان زنجان از ورود ۱۲ قلم کالای خارجی به استان جلوگیری خواهند کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه باید  منطقی فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم گفت:دستگاه ها را مکلف کردیم که در ۵ حوزه نقشه‌راه تهیه کنندو این اقدام، قدم کوچکی در راستای حرکتهای علمی و منطقی  است.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور ۲۸۰ناشر و۲۲۰غرفه از ۱۱لغایت ۱۶آذر در دوشیفت صبح  و بعد از ظهر در محل نمایشگاههای بین المللی در حال  بر گزاری است.همچنین ۲۰غرفه نیز به مطبوعات استان اختصاص داده شده است.
 


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.