سمنان- رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تعداد داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، با ثبت نام ۱۴ نفر در چهارمین روز، به ۴۶ داوطلب رسید.

۴۶ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در سمنان ثبت نام کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ حبیب‌الله خجسته‌پور  افزود: در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار آقا در حوزه انتخابی سمنان، مهدیشهر و سرخه، سه آقا در حوزه انتخابی گرمسار و آرادان، پنج نفر شامل چهار آقا و یک خانم در حوزه انتخابی شاهرود و میامی و ۲ آقا در حوزه دامغان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی روز چهارم، ۲ نفر دارای مدرک کارشناسی بودند که با توجه به جانباز بودن، معادل مدرک معادل کارشناسی ارشد می‌شود، یک نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و ۱۱ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بودند. 

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به بازه سنی داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در میان داوطلبان ثبت نامی روز چهارم، ۶ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال،  یک نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و  یک نفر نیز در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال هستند.

در سه روز ابتدایی ثبت نام حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۳۲ داوطلب ثبت نام کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.