سمنان- شهردار سمنان گفت: «سمنان‌کارت» با همکاری یکی از بانک‌های عامل استان برای دریافت خدمات شهری جایگزین پول نقد می‌شود.

«سمنان کارت» جایگزینی برای  پول نقد

به گزارش قدس آنلاین؛ سید محمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در نشست شورای توسعه راهبردی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: اعطای سمنان کارت برای خدمات‌رسانی به شهروندان به منظور اجرای طرح دولت الکترونیک و هوشمندسازی شهر سمنان انجام می‌شود.

وی بدون اشاره به زمان اجرای این طرح در مرکز استان سمنان، گفت: این کارت به عنوان کیف پول خرد در خریدهای روزانه مردم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و شهروندان از تسهیلات این کارت بهره‌مند می‌شوند.

شهردار سمنان ادامه داد: شهروندان می‌تواند برای استفاده از شهربازی، سینما، ناوگان عمومی درون شهری، خودروی‌های سبک و سنگین مسافربری و دیگر موارد خدمات‌رسانی از سمنان کارت استفاده کنند.

ناظم رضوی تصریح کرد: شهروندان در صورت اجرای این طرح و دریافت سمنان کارت در طرح تفکیک زباله از در منازل اقدام کنند و کارت مذکور با فروش زباله‌های تفکیک شده شارژ می شود.

وی اضافه کرد: پایش تصویری و رادیو پیام به منظور کنترل ترافیک در هفته‌های آینده با رفع مشکلات زیرساختی در شهر سمنان به بهره‌برداری می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.