دوره تربیت مبلغ ورزشی با هدف‌گذاری تبلیغی، تربیتی و ترویجی در محل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی آغاز شد.

آغاز دوره مقدماتی تربیت مبلغ ورزشی در تربیت بدنی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دوره آموزشی مبلغان ورزشی شهر مشهد برای اولین بار و به همت معاونت فرهنگی ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از دهم آذر آغاز شده و تا پانزدهم آذرماه در این مجموعه ورزشی ادامه می‌یابد.
این دوره یک هفته‌ای در سطح مقدماتی و با اهداف تبلیغی، تربیتی و ترویجی برای ۴۰ تن از بانوان و آقایان طلبه ورزشکار و مربی فعال در رشته‌های مختلف ورزشی در نظر گرفته شده و اکنون در حال اجرا است.
دوره مذکور با سرفصل‌های آموزشیِ روش‌های کلاس‌داری مقدماتی، تفکر و خودشناسی، رسانه و تبلیغ، روش تولید محتوای سخنرانی ورزشی و انتقال تجارب، ارتباط موثر و روش جذب و ارشاد مخاطب در مجامع ورزشی، آشنایی با تربیت بدنی و ورزش، اصول تربیت بدنی، مخاطب‌شناسی و نیز اخلاق در ورزش دیده شده است.
این مربیان تربیتی و ورزشی در قالب کمک مربی در سالن‌های مورد نظر مشغول شده و در کنار فعالیت‌های ورزشکاران نوجوان و جوان تربیت بدنی آستان قدس رضوی، در جهت پرورش ابعاد فرهنگی و تربیتی و اخلاقی آنها تلاش می‌کنند.
گفتنی است، دوره‌های تکمیلی تربیت مبلغ ورزشی، طی مراحل مختلف و گذراندن دوره‌های تخصصی و بعد از موفقیت در آزمون هر مرحله، با ارائه گواهینامه هر سطح و سنجش توانایی‌ها و فعالیت‌های عملی هر مبلغ ورزشی تا سطح بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.