زنجان-شهردار زنجان گفت: برای راه اندازی شهرداری منطقه چهار حتی یک نیروی جدید نگرفتیم و نیرو ها به نسبت در مناطق چهار گانه شهرداری تقسیم شده است.

منطقه ۴ شهرداری زنجان بدون جذب نیروی جدید آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین:مسیح الله معصومی شهردار زنجان ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح و آغاز به کار منطقه چهار شهرداری  زنجان گفت: شهرداری زنجان از ابتدا سه منطقه داشت و از شروع بکار متوجه شدیم که منطقه سه مجوز رسمی از وزارت کشور ندارد.

معصومی با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده در نهایت پنج ماه پیش از وزارت کشورمجوز  دو منطقه را گرفتیم.

 وی با بیان اینکه آغاز به کار شهرداری منطقه چهار نیاز به جمع بندی  ریزتر با نظارت بیشتری وجود دارد افزود: باید  با تقسیم بندی حوزه و نظارت بهتر در شرح خدمات  اقدام به منطقه بندی صورت گیرد.

شهردار با اشاره به اینکه اقدام سخت شهرداری اخذ مصوبه برای منطقه چهار  نبود ادامه داد: با  راه اندازی منطقه باید تمام پلاک ها،جمعیت و... تقسیم بر چهار شد.

معصومی با تاکید بر اینکه شهرداری طی  بیست سال گذشته  نتوانسته  یک ساختمان به تملکات خود اضافه کند یاد اورشد:یک نفر نیرو در تشکیل منطقه چهار نگرفتم و نیرو ها نیز به نسبت در مناطق چهار گانه شهرداری تقسیم شده است.

وی با اذعان به اینکه دوسه ماهی است که کار ما در پادگان تعطیل شده است ازامیر حمدی خواست تا از ابتدای هفته آینده  پیمانکار پروژه در  مجموعه پادگان حضور پیدا کنند وادامه کار را از سر بگیرند.

حمیدی رئیس شورای شهر نیز در ادامه با بیان اینکه  در منطقه بندی بحث جمعیت مطرح می شود گفت: در تقسیم بندی گذشته  ومنطقه بندی هیچ تناسبی بین مدیریت و مناطق وجود نداشت و حتی برای بایگانی مشکل داشتیم.

وی با اشاره به اینکه  منطقه چهار منطقه بکری از جهت ساخت و سازاست،از شهردار منطقه چهار خواست:سیستم هوشمند را در منطقه فعال  واز ورود شاعبه  گرایی در این منطقه جلوگیری کنند و تخصص گرایی را مبنای کار خود قرار دهند.

امیر داود حمدی فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان نیزدرواکنش به درخواست شهردار در خصوص اجازه ادامه کار در پادگان  با تاکید بر اینکه قصد ما این نیست که جلو کار را بگیریم خاطر نشان ساخت:هر جا مدیر باشیم حافظ سازمان خودم هستیم و   باید در این خصوص سیاست برد برد حاکم باشد.

امیر حمدی ادامه داد:این درست نیست که خیابان باز شود و دست ما در حنا بماند،بنابراین  قبلا مکاتبات اداری انجام نشده بود. 

وی تاکید کرد:بازگشایی و یا هر گونه اقدام در پادگان باید با  دستور رهبری صورت گیرد  وهمه  کارها باید از بالا انجام شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.