۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 681443

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید پنالتی تیمش مقابل پرسپولیس دیده نشده است

پنالتی مارا ندیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. با کیفیت برابر در بازی مقابل این تیم ظاهر شدیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم. ما در خط دفاعی توپ را خوب می‌چرخاندیم اما توپی را در عمق فرستادند که الان در رختکن دیدم پنالتی بود. یک بر صفر عقب افتادیم اما ریتم بازی را خیلی خوب حفظ کردیم.

وی ادامه داد: در شروع نیمه دوم موضوعی را متوجه شدم. امیدوارم اشتباه کرده باشم. در دو، سه صحنه فکر می‌کنم مدافع پرسپولیس ابتدا مسعود ابراهیم‌زاده را هل می‌دهد و فکر می‌کنم داور اشتباه کرده و پنالتی نگرفته است. با این حساب صحبت‌های دیروز من بی‌حساب نبوده است. من با آقای رفعتی صحبت کردم و گفتم به این موضوع توجه کند. البته او گفت پنالی نیست اما خواستم که به این صحنه دقت کند.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: اگر برای ما پنالتی می‌گرفتند و ما گل می‌زدیم، جریان بازی عوض می‌شد چون میزبان بودیم. اگر پنالتی درست باشد و برای ما گرفته نباشند، جریان بازی عوض شده است.

منصوریان خاطرنشان کرد: قبول داریم که با یکی از تیم‌های فوق‌العاده خوب کشور بازی می‌کنیم و به خاطر هوادارانش شاید جریان داوری را هم عوض کند. سه تیم در ایران در سطح کشور هوادار میلیونی دارند. ما پایاپای جلو می‌رفتیم اما برخلاف جریان بازی گل می‌خوردیم. اگر پنالتی ما اعلام می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: در خیلی از مواقع اشتباهات داوری را درست تشخیص دادم. اگر پنالتی گرفته می‌شد، به بازی بر می‌گشتیم.

وی درباره اشتباهات معراج اسماعیلی در این دیدار اظهار کرد: دروازه‌بان ما جوان است. تیم‌هایی که زیرمجموعه تیم‌های پرطرفدار هستند، همیشه حاصل دست رنج خودشان را استفاده نمی‌کنند. ما وقتی بازیکن جوان به عرصه بلوغ و بازدهی می‌رسد، نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. این شرایط را با بیرانوند در نفت، حسینی در استقلال، مظاهری در ذوب‌آهن و ... داشتم. وقتی به بازیکن جوان میدان می‌دهید، باید تبعات آن را قبول کنیم. بعد از بازی هم به معراج اسماعیلی خسته نباشید گفتم و اعلام کردم که او در بازی بعد هم دروازه‌بان نخست است.

منصوریان با بیان اینکه خط دفاعی تیمش مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خوب عمل کرده است، گفت: روند بازی خیلی خوب بود ولی در نبرد برابر تفاوتی وجود داشت که از سوی بازیکنان باتجربه و باکلاس پرسپولیس رقم خوردم.

وی درباره اینکه ماکائولی کریسانتوس در بازی با پرسپولیس در آفساید قرار نداشت و داور به اشتباه آفساید گرفته است، گفت: اگر اینطور باشد که ما نابود شدیم.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه قرار بود یک روانشناس به تیمش اضافه شود، گفت: در این دیدار ترسی از باخت نداشتیم و با شجاعت وارد میدان شدم. من خودم روی روانشناسی مطالعه کردم و فردی هستم که تمام فضاها را در نظر می‌گیرم. در شرایط فعلی هیچ کس بهتر از سرمربی و مربیان نمی تواند با این تیم کار روانی انجام دهد. کار روانی ما با بازیکنان خیلی خوب بود. تفاوت فوتبال با سایر ورزش ها این است که شما از لحظه‌ها استفاده می کنید. باید از تک موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است اگر پنالتی‌ ما را نگرفته باشند، به راحتی حق تیمی مانند ذوب آهن را خوردند و پیشنهادم این است که داور پشت دروازه را بردارند. در بازی با نفت مسجد سلیمان داور پشت دروازه پنالتی گرفت اما برای ما پنالتی را نگرفت. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی و گل ما را قبول نکردند. آن‌ها بازی را نگاه می‌کنند اما چیزی نمی‌گویند. نمی‌توان مقابل پرسپولیس هفت موقعیت ایجاد کرد بلکه باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد.

منصوریان با بیان اینکه چون سابقه داوری دارد از توضیحات بیشتر درباره صحنه‌های داوری خودداری می‌کند.

سرمربی ذوب آهن درباره تفاوت دو تیم در این مسابقه گفت: امروز دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. جلال حسینی در نفت تهران هم چنین عملکردی نداشت. او بالاترین سطح خودش را ارائه کرد. افسوس می‌خورم که چرا چنین بازیکن باتجربه در جام ملت‌های آسیا نبود. او کلاس بالایی را ارائه کرد و عملکرد مدرنی داشت اما سایر بازیکنان عادی بودند.

منصوریان گفت: امیدوارم که اشتباهات داوری که به آن‌ها اشاره کردم، اتفاق نیفتاده باشد. اگر این اشتباهات اتفاق افتاده‌اند، ما نابود شده‌ایم.

وی درباره سیستم بازی تیمش نیز اظهار کرد: ما از سیستم خودمان عقب  نمی‌نشینیم. من به بازیکنانم گفتم در این دیدار اشتباه فردی نداشته باشند اما امروز هفت بار مرتکب اشتباه فردی شدیم. من اینطور فوتبالیست شدم که وقتی آمدم به استقلال، آقایی می‌کردم. هر روز نگران بودم که مبادا روزی بگویند در استقلال نیستی. من هر روز بهتر از دیروز تمرین می‌کردم. من از بازیکنانم مانند دانیال اسماعیلی‌فر انتظارات بیشتری دارم. او امروز جزو بازیکنان خوب ما بود اما توقع من را به عنوان بازیکن ملی برآورده نکرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.