۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 681459

مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: نشت گاز مونوکسید کربن از بخاری یک تالار در شهر ریوش منجر به مسمومیت ۵۵نفر از میهمانان یک مجلس عروسی شد.

گازگرفتگی ۵۵نفر در کوهسرخ

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر از مسمومیت گروهی تعدادی از شهروندان در یک رستوران در بخش کوهسرخ کاشمر خبر داد. 
یزدانی گفت: در یک مراسم عروسی   که پنجشنبه شب ۱۴ آذر ماه در محل یکی از رستورانهای بخش کوهسرخ برگزار گردیده بود به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری ۵۵ نفر از میهمانان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر خاطر نشان کرد: با اعلام وقوع بحران درپی مصدومیت با گاز منوکسید کربن در بخش کوهسرخ، امداد رسانی توسط اورژانس ۱۱۵  و همچنین پرسنل سخت کوش مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش انجام شد.
همچنین تعداد سه آمبولانس  به همراه  اکسیژن مورد نیاز جهت ارائه خدمت به این مسمومین از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.
 یزدانی که  تا ساعت یک بامداد   روز جمعه ۱۵ آذر ماه در این مرکز حضور یافته  و از نزدیک در جریان امداد رسانی قرار گرفته بود ،خاطر نشان کرد: کوچکترین فرد مراجعه کننده به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن هفت ماه و مسن ترین فرد مراجعه کننده  ۵۸ سال سن داشتند که تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این مسمومیت تلفات جانی نداشت، خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت حال تعدادی از این مراجعین، شش بیمار با آمبولانس جهت دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان های کاشمر اعزام شدند.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر در پایان از مردم خواست: با توجه به فصل سرما و نیاز به وسایل گرمایشی حتما در نصب آنها نکات ایمنی را رعایت نمایند که دچار حوادث ناگواری نشوند.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.