رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: کمبود اعتبار یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ایجاد دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور را با مشکل روبه‎‌رو کرده است.

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بالای ۵ هزار دانشجو ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با  تسنیم ، در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سیاست ما در دفاتر نهاد رهبری، فراهم کردن شرایط برای حضور طلاب و روحانیون در فضاهای دانشگاهی است اما واقعیت این است که مشکلات جدی بودجه‌ای امکان توسعه دفاتر  در مراکزی که نیاز دارند و اعلام می‎کنند را از ما گرفته است.
وی با بیان اینکه به محض اینکه فرصت فراهم شود ایجاد دفاتر نهادرهبری جزء برنامه‌ها قرار می‌گیرد، گفت: برنامه ما این است در دانشگاه‌هایی که دارای ظرفیت حداقل پنج هزار نفر دانشجو تعریف شده از دفاتر نهاد رهبری برخوردار شوند.
رستمی تصریح کرد: دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای از دانشگاه‌هایی است که ایجاد دفاتر نهاد رهبری در آن مهم است  تنها یک دفتر در تهران و یزد داریم که توسعه این مهم در مراکز استان‌ها نیز یک ضرورت بوده و جزء سیاست‌ها است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور افزود: شهرهای بزرگ که هیچ دفتر نهاد رهبری ندارند جزء اولویت برنامه ما است تا در آن دفاتر نهاد رهبری را ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.