خرم آباد- رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد گفت: امام جمعه موفق و موثر، فردی است که میان توده مردم در هر نوع وطبقه ای حضور داشته، سنگ صبور باشد، درد مردم را بشنود و گرفتاری آنان را از نزدیک لمس کند که این همان روش پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه موفق  فردی است که مردمی باشد

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام و السلمین محمد محمدی گلپایگانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردمی بودن و مردم‎داری، تواضع و صمیمیت از شرایط یک روحانی موفق است نماینده جدید ولی فقیه در لرستان را دارای این ویژگی‎ها خواند.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی امام جمعه جدید خرم آباد، فرزند لرستان است که  چهره ای شناخته شده، خانواده ای محترم، آبرومند، ریشه دار و اصیل هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه  شرکت در دفاع مقدس یک امتیاز بزرگ محسوب می شود  افزود: امام جمعه جدید ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه را دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب  به همه مردم لرستان  سلام رسانده اند  و همواره از شجاعت، رشادت و دیانت و وفاداری خطه لرستان نسبت به انقلاب، نظام  و رهبری یاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود:‌ لرستان خطه ای است که مردمانی شجاع و دلاور دارد که در دفاع مقدس پرونده درخشانی از خود به جای گذاشته اند و شجاعت آنها در میادین جنگ زبانزد همه مردم بود .

وی اظهار داشت: مردم لرستان همچنان خود نمره قبولی خوبی دارند و نشان دادند در حوادث، ثابت قدم و پابرجا هستند.

گفتنی است امروز حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نخستین نماز جمعه خود را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.