فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای انقلابی اجازه نخواهند داد دشمن کوچک‌ترین چشم طمعی به ایران داشته باشد، زیرا امروز ایران قدرتمندترین و آماده‌ترین هوانیروز خاورمیانه است.

ایران قدرتمندترین و آماده‌ترین هوانیروز خاورمیانه  را در اختیار دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر یوسف قربانی  در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز  مشهد  که در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: احمد کشوری،  به‌عنوان فردی که اطاعت مطلق از ولایت‌فقیه داشت به‌عنوان شهید شاخص مشخص است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: شهید کشوری ازجمله مؤمنانی بود که با خداوند عهد و پیمان بسته بود، هرلحظه که امنیت به خطر بیفتد شهید کشوری‌ها آماده شهادت و دفاع از ولایت هستند.

وی افزود: هوانیروز یگانی ویژه برای فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود زمانی که امام راحل در نجف بودند این خلبانان هوانیروز بودند که از قبل انقلاب اعلامیه‌های ایشان را به دست مردم می‌رساندند و این موضوع تا سال‌های انقلاب ادامه یافت.

امیر قربانی با بیان اینکه در زمان انقلاب زمانی که رژیم پهلوی اعلام کرد بالگردها علیه مردم عملیات کنند، ابراز کرد: مهندسان و فرماندهان هوانیروز تمام بالگردها را زمین‌گیر می‌کنند تا چنین عملیاتی صورت نگیرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی، اذعان کرد: هواپیمای رژیم بعث تمام مناطق بی‌دفاع ما را نابود کردند که ما طی عملیاتی ۴۰ تانک دشمن را نابود کردیم در طول دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها هوانیروز فعال بود.

وی ادامه داد: در طول دفاع مقدس ۵۰۰ هزار ساعت پرواز مفید صورت گرفت و بیش از ۲۸۰ نیروی ما را شهید کردند، عملیات مرصاد یکی از عملیات‌های غرورآفرین انقلاب اسلامی است، زمانی که منافقین کوردل نقشه‌های حمله را کشیدند هوانیروز بود که توانست منافقین را نابود کند.

امیر قربانی یادآور شد: علاوه بر مسؤولیت‌های دفاعی و امنیتی به‌عنوان سرباز مردم فعال هستیم، در زلزله کرمانشاه در نصف روز ۵۰۰ نفر را جابه‌جا کردیم که آماری کم‌نظیر بود در بحث سیل کشور در سال جاری در تمام‌روزها بیش از ۵۰۰ ساعت پرواز صورت گرفت.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی امروز همه نیروهای مسلح را در خدمت مردم دانست و عنوان کرد: هوانیروز توانسته علاوه بر خدمت‌رسانی اورژانسی به تمام استان‌های کشور اورژانس هوایی را در ۱۷ استان ایجاد کند.

وی افزود: انقلاب را شروع کردیم درخت نوپایی بود که دشمن برای از بین بردن آن نقشه کشید، دشمنان ما هر کاری بکنند بعد از آن سیلی محکمی می‌خورند اما دشمن این‌قدر رویش زیاد است پشت آن برنامه‌ریزی می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم به باورهای دینی رسیده‌اند که این انقلاب خدایی است پس از باورهای خود کنار نمی‌روند، نیروهای انقلابی این کشور اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین چشم طمعی به کشور وجود داشته باشد ضمن اینکه باید بدانید امروز قدرتمندترین و آماده‌ترین هوانیروز خاورمیانه هستیم.

امیر قربانی با اشاره به خودکفایی هوانیروز با اتکا به توان داخلی، گفت: با نصب سامانه‌های دید در شب که توسط جوانان کشورمان برنامه‌ریزی شد ساعتی نیست که نتوانیم پرواز کنیم ضمن اینکه در تسلیحات هوشمند قدرت بازدارندگی ما زبانزد خاص و عام است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.