مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: خدمات پایانه معراج بعد از توسعه ایستگاه سوار میثاق، به محل این پایانه انتقال می یابد.

انتقال خدمات پایانه معراج به محل ایستگاه سوار میثاق / پیشخوان پایانه مسافربری امام رضا (ع) احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی در حاشیه پاسخگویی به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: سالانه بالغ بر ۲۱ میلیون مسافر به پایانه های مسافربری مشهد وارد و یا از آن خارج می شوند که ۵۳ درصد از آنها مسافران ورودی به شهر و الباقی، مسافران خروجی تشکیل می دهند.

وی افزود: علاوه بر سه پایانه مسافربری متمرکز، سه ایستگاه سوار نیز برای تکمیل ظرفیت هر پایانه در سطح شهر مشهد در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

شریعتی ادامه داد: بیش از ۹۶ درصد مسافران پایانه ها از طرق اتوبوس جابه جا شده و سایر مسافران برون شهری نیز از طریق مینی بوس و سواری به مبدا یا مقصد می رسند.

وی در مورد مهم ترین اقدامات در دست انجام سازمان نیز گفت: به طور میانگین روزانه به ۷۰ هزار نفر در پایانه های مشهد، خدمت رسانی می کنیم که خدمت رسانی به این تعداد از شهروندان، نیازمند تدابیر ویژه است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: بر اساس درخواست های مردمی ۱۳۷، پیشخوان جلوخان پایانه مسافربری امام رضا(ع)، در سال آینده احداث می شود تا علاوه بر زیبایی، خدمت رسانی بهتری را به شهروندان داشته باشیم.

شریعتی افزود: در حال تملک زمین برای انتقال خدمات پایانه معراج به ایستگاه سوار میثاق و تبدیل آن به پایانه هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.