شهردار مشهدمقدس برای برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای جهان به میزبانی مشهدمقدس اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی مشهد برای برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای جهان

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی امشب در دیدار با سفرا و سرکنسولان جدید جمهوری اسلامی ایران در 28 کشور جهان اظهار داشت: در سال‌های گذشته به ویژه چند سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه دیپلماسی شهری با سایر کلانشهرهای جهان به ویژه کشورهای همسایه انجام شده است.

شهردار مشهدمقدس گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های ما در شرایط کنونی توجه به دیپلماسی شهری در راستای توسعه فرهنگی و ایجاد رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری است اعلام آمادگی می‌کنیم تا با هماهنگی سفرا و سرکنسولان ایران اجلاس شهرداران جهان را در مشهد برگزار کنیم.

غلامحسین دهقانی؛ معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های مشهد در حوزه‌های مختلف که به حق در کشور کم نظیر است حضور سفرا و سرکنسولان ایران در 28 کشور جهان قبل از آغاز ماموریت در این شهر و آشنایی آنها با این ظرفیت‌ها می‌تواند فتح بابی برای همکاری در این زمینه باشد.

غلامعباس ارباب خالص؛ سرپرست نمایندگی وزارت خارجه درشمال و شمال‌شرق کشور نیز اظهار داشت: شهردار مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند اجلاس شهرداران شهرهای جهان در مشهد برگزار شود.

ارباب خالص عنوان کرد: در همین راستا دعوتنامه شهرداران جهت حضور در این اجلاس برای سفرا و کارداران ارسال خواهد شد تا در نشست‌های خود هماهنگی و رایزنی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند تا با برگزاری این اجلاس ظرفیت‌های شهر مشهد معرفی و زمینه همکاری‌های بیشتر فراهم شود.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عنایت الله بصیر ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    مقدمشان گرامی
  • عنایت الله بصیر ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    مقدمشان گرامی
  • عنایت الله بصیر ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    مقدمشان گرامی باد
  • عنایت الله بصیر ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    مقدمشان گرامی باد