بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از بعدازظهر روز یکشنبه تا روز سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگری به استان شاهد بارش در سطح استان به‌ویژه نیمه جنوبی و به‌شکل رگبار باران با احتمال رعدوبرق همراه با وزش باد شدید خواهیم بود.

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ،  با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و امشب همچنان احتمال بارش پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید افقی در برخی نقاط نیمه شمالی استان وجود دارد.

از فردا (شنبه) تا ظهر یکشنبه جو نسبتا پایدار برای غالب نقاط استان پیش بینی می‌شود و از بعدازظهر روز یکشنبه تا روز سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگری به استان شاهد بارش در سطح استان به‌ویژه نیمه جنوبی و به‌شکل رگبار باران با احتمال رعدوبرق همراه با وزش باد شدید خواهیم بود، ضمن اینکه از شنبه تا روز دوشنبه دما در سطح استان افزایش می‌یابد.

طی 24 ساعت گذشته تربت حیدریه با کمینه دمای 1 درجه سلسیوس خنک‎ترین و مه ولات با بیشینه دمای 20 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد بین 5 و 13 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

همچنین بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی درگز و به میزان 10.5 میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‌های هواشناسی تایباد و زاوه با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.