پادشاه سعودی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا مراتب همدردی خود را با خانواده قربانیان حادثه تیراندازی توسط یک دانشجوی سعودی در یک پایگاه نظامی در ایالت فلوریدا ابراز داشت.

 تماس ملک سلمان با ترامپ در پی تیراندازی دانشجوی سعودی در پایگاه فلوریدا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر جمعه به وقت محلی طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که ملک سلمان پادشاه سعودی با وی تماس گرفته و مراتب همدردی خود را با خانواده قربانیان حادثه تیراندازی امروز در یک پایگاه نظامی نیروی دریایی آمریکا در پنساکولا واقع در ایالت فلوریدا ابراز داشته است.

ترامپ در این پیام توئیتری اعلام کرد: «ملک سلمان پادشاه عربستان همین حالا با من تماس گرفت تا مراتب همدردی خود را با خانواده‌ها و دوستان قهرمانانی که طی حمله‌ امروز در پنساکولای فلوریدا کشته یا زخمی شدند، ابراز کند و به آنها تسلیت بگوید.»

وی در توئیت دیگری افزود: «پادشاه [سعودی] به من گفت که مردم عربستان به‌شدت از اقدامات وحشیانه عامل تیراندازی خشمگین هستند و این فرد به هیچ‌وجه نماینده احساسات مردم عربستان که به مردم آمریکا عشق می‌ورزند،‌ نیست.»

در جریان تیراندازی در پایگاه هوایی-دریایی پنساکولا که صبح امروز به وقت محلی رخ داد، دست کم 4 نفر (از جمله فرد مهاجم) کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

ساعاتی بعد از این حادثه، یک مقام آمریکایی به آسوشیتد پرس گفت که عامل تیراندازی امروز جمعه در پایگاه هوایی-دریایی پنساکولا در ایالت فلوریدا یک دانشجوی هوانوردی از عربستان سعودی بوده است.

این مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، اعلام کرده است که بررسی‌های لازم درباره احتمال تروریستی بودن این حادثه هم‌اکنون از سوی مراجع مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.