همدان-استاندار همدان گفت: به فعالان اقتصادی اطمینان خاطر می‌دهم دستگاه های دولتی در کنار آنها هستند اگر چه گلایه و نواقصی وجود دارد اما جبران می شود.

دستگاه‌های دولتی کنار فعالان اقتصادی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار ی همدان سید سعید شاهرخی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان افزود: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع همدان پرداخت شد.
شاهرخی با بیان اینکه عزم جدی دولت برای گره گشایی و رفع موانع صنایع است عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع این استان پرداخت شد و۳۶ واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌ تعطیل استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.
استاندار گفت: راه نجات کشور تقویت تولید و توسعه صادرات است وآمار صادرات رو به رشد همدان نشانه تحقق این مهم در منطقه است.
وی افزود: اولویت ما در استان توجه و حمایت از تولید و اقتصاد و معیشت مردم بوده و هست.
استاندار با تاکید بر اینکه در سند سه ساله توسعه استان محورهای بسترسازی و حمایت از سرمایه گذاری های جدید را در اولویت قرار دادیم اظهار داشت:  در این سند برای ایجاد ۲۰ هزار شغل برنامه ریزی کردیم که تاکنون مطابق با برنامه پیش رفته ایم.
شاهرخی در ادامه عنوان کرد: خام فروشی آفت بخش معدنی استان شده که برای ارزش افزوده دادن به این منابع کارهای خوبی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: با همه قوا و توان از بخش خصوصی دفاع می کنیم و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با این هدف به طور مستمر برگزار می‌شود.
شاهرخی با بیان اینکه به فعالان اقتصادی اطمینان خاطر می‌دهم دستگاه های دولتی در کنار آنها هستند اگر چه گلایه و نواقصی وجود دارد اما جبران می شودتاکید کرد:  یگانه راه نجات کشور تقویت تولید و توسعه صادرات است و آمار صادرات رو به رشد همدان نشانه تحقق این مهم در منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.