تولیت آستان قدس رضوی پس از پخش گزارشی در برنامه «بدون تعارف» از جراح مغز و اعصاب که بدون چشم داشتی اقدام به گره‌گشایی از محرومان و نیازمندان می کند، وی را مفتخر به خادمی امام رضا علیه السلام کرد.

جراحی که مفتخر به خادمی امام رضا (ع) شد

به گزارش قدس آنلاین،  در بخش خبری ۲۰ و ۳۰ شبکه دوم سیما در بخش «بدون تعارف» گزارشی از یک جراح مغز و اعصاب به نام «دکتر رضا جباری» پخش شد.

این پزشک متخصص با انجام اقدامات خیرخواهانه گره از کار محرومان و نیازمندان باز می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی پس از پخش این بخش خبری، این پزشک متخصص را مفتخر به خادمی امام رضا علیه السلام کرد.

یکی از ارزش‌های قاطع و مسلّم انسان که در اسلام بر آن تأیید فراوان شده است، خدمتگزاری به مردم به ویژه نیازمندان است.پس از این در صفحه رسمی تولیت آستان قدس رضوی در اینستاگرام مطلب زیر منتشر شد:

امشب در برنامه" بدون تعارف" جلوه هایی از روحیه ایثار، از خودگذشتگی، خدمت بی منت فرزندان این مرز و بوم را شاهد بودیم.

«دکتر رضا جباری» جراح مغز و اعصاب که بدون چشم داشتی اقدام به گره گشایی از محرومان و نیازمندان می کند و اقدامات خیرخواهانه ایشان از جنس همان فرموده امام رضا(ع) است که فرمودند: «مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَةِ؛ هرکس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید، خداوند در قیامت، کار بسته او را می‌گشاید.»

به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های این دکتر دلسوز و بااخلاص در گره‌گشایی از مومنان، ایشان را مفتخر به خادمی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام می نمایم. امید است در این راه پر خیر و برکت ثابت قدم و همواره به‌عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت میهن اسلامی‌مان موفق و پیروز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    با سلام دورودخدابرچنین پزشکان بزرگی. این انسانهای شریف ایکاش الگوی خیلی از مسئولین بی درک باشند.