همدان- در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی داریوش حسینی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان معرفی و از خدمات حسن ربانی ارشد مدیرکل قبلی قدردانی شد.

مدیرکل جدید راه‌ و شهرسازی استان همدان معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان ظهر شنبه در معارفه از برنامه های مهم خود را در استان اجرای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی و تحقق اجرای طرح ملی مسکن و بازآفرینی شهری نام برد و گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن در استان همدان  ثبت نام از امروز در استان آغاز شده است که سهم استان ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است که ۲۰۰ هزار واحد آن مرتبط با شهر های جدید است.

داریوش حسینی افزود: در استان همدان هیچ مصوبه‌ای بر شهر فروشی و باغ سازی غیر قانونی نخواهیم دارد و پیگیر اجرای طرح جامع شهری همدان و سایر شهر های نیز هستیم.

همچنین حسن ربانی ارشد مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان نیز با یادآوری این که ساخت کنار گذر شیرین سو به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است، گفت: در حوزه مهندسی ساخت نیز ۱۴ کیلو متر بزرگراه آماده قرار گرفتن زیر بار ترافیک است.

وی تاکید کرد: در مدتی تصدی این پست در استان با همکاری همه اجازه نداده‌ایم حتی یک متر مربع زمین به صورت غیر قانونی تصرف شود همچنین مسیر برگشت محور امامزاده محسن(ع) و بیمارستان تویسرکان نیز آماده بهره‌ برداری است ۱۵ کیلومتر از محور سامن به برجرود نیز چهار خطه شده است.

ربانی ارشد ادامه داد: ۸ کیلو متر از محور ارتباطی آورزمان به نهاوند نیز زیر بار ترافیکی رفته است و در مدت حدود یک  و نیم سال ۱۶۰ میلیارد تومان قرارداد امضا شده است و طرح جامع شهر همدان ۸۰درصد پیشرفت کاری دارد.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: از مجموع مسکن مهر همدان فقط ۲۱۸ واحد نیمه‌کاره باقی است و همچنین حدود ۹۴ درصد مسکن مهر در استان به صورت اقساطی فروش رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.