پروازهای فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد که به علت کاهش دید متوقف شده بود از سر گرفته شد.

از سر گرفته شدن پروازهای فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به علت مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰ متر پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه از نیمه شب دیشب متوقف شده بود که از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از سر گرفته شد.

حسن جعفری افزود: بر این اساس پروازهای شماره ۹۳۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و ۶۲۵۱ شرکت هواپیمایی تابان به مقصد تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه امروز و پروازهای شماره ۴۰۹۰ شرکت هواپیمایی زاگرس و ۴۳۲۳ شرکت سپهران از مشهد به تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود، با تاخیر روبرو شد.

وی افزود: پرواز شماره ۷۰۷۳ شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد کیش هم  لغو و برای آن پرواز دیگری جایگزین شده‌ است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهدادامه داد: پروازهای شماره ۸۰۱۶ شرکت ایران ایرتور به مقصد زنجان به علت نامساعد بودن هوای مبدا و مقصد و شماره ۵۶۹۹ شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران که قرار بود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود به علت نبود ورود پرواز از تهران لغو شده‌است.

جعفری از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره ۱۹۹  از وضع پرواز خود آگاهی یابند.

 فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز  با میانگین ۴۰ هزار مسافر و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.